Voor organisaties met urgentie én potentie.

Assessments

Breng innovatie, groei en samenwerking in kaart met datagedreven assessments

Gerichte ontwikkeling begint met inzicht. Met onze datagedreven assessments brengen wij de innovatiekracht, samenwerking en commerciële effectiviteit van organisaties helder in beeld.

De assessments vormen het startpunt voor elk groeitraject: ze maken zichtbaar waar de grootste kansen liggen, welke competenties versterking vragen, en hoe innovatie structureel kan worden versneld.

Als Innovation Management Greenbelt, geaccrediteerd door Innovation360 Group (Zweden), combineren wij internationaal gevalideerde tools, zoals InnoSurvey®, met zelfontwikkelde, wetenschappelijk onderbouwde frameworks op het gebied van sales, strategie en innovatiecompetenties.

Het resultaat is geen theoretisch rapport, maar een praktisch en visueel actiekompas:
een objectieve basis om richting te geven aan groei, samenwerking en vernieuwing.

Contact us

InnoSurvey is een uitgebreide tool waarmee inzicht verkregen kan worden in de hieronder genoemde elementen. InnoSurvey is alleen toegankelijk voor geaccrediteerde en gelicenceerde practitioners.

  • Innovation Capabilities assessment met InnoSurvey® (Brengt de innovatie capabilites van de organisatie in kaart. De Sterktes en Zwaktes in het SWOT model).
  • Team & Leiderschap Assessment met InnoSurvey® (Innovatie kent 5 leiderschapsstijlen die anders zijn dan leiderschapsstijlen die worden toegepast in de operatie).
  • Culture & Governance Alignment  met InnoSurvey® en culture map (ondersteund de organisatie cultuur innovatie?)
  • Innovatie Proces Assessment met het Innovation360 framework en ISO56000

Beschikt de samenstelling van het team daadwerkelijk over de juiste innovatiecompetenties om strategische doelen waar te maken?

Dit assessment brengt de competentie van medewerkers en in kaart. Op aanvraag kunnen de competenties van een team in kaart worden gebracht. Het gemiddelde van het team geeft dan richting welke medewerker op welk onderdeel boven het team uitsteekt. Daarnaast wordt ook duidelijk welke competentie in het team ondervertegenwoordigd is. Als deze competentie nodig is om de strategisch innovatie doelen te realiseren is duidelijk dat aan deze competentie aandacht besteed moet worden.

Sales is een samenwerking met Marketing en Productmanagement. Als de sales resultaten tegenvallen ontstaat de vraag of de oorzaak gezocht moet worden binnen de sales organisatie of in de samenwerking met Marketing en Product Management. Dit assessment maakt inzichtelijk waar de oplossing gevonden kan worden. In dit assessment wordt gebruik gemaakt van de Black Box methode uit de bedrijfskunde. 

Beoordeel in hoeverre uw organisatie klaar is voor verantwoord en effectief gebruik van AI. Dit assessment onderzoekt datakwaliteit, infrastructuur, governance, cultuur en ethiek, en is gebaseerd op een recente publicatie van een toonaangevende universiteit in de Verenigde Staten. Het biedt helder inzicht in risico’s, kansen en de belangrijkste vervolgstappen.

Beoordeel in hoeverre uw organisatie klaar is voor verantwoord en effectief gebruik van AI. Dit assessment onderzoekt datakwaliteit, infrastructuur, governance, cultuur en ethiek, en is gebaseerd op een recente publicatie van een toonaangevende universiteit in de Verenigde Staten. Het biedt helder inzicht in risico’s, kansen en de belangrijkste vervolgstappen.

Contact us

Share this page